Friday, February 25, 2011

so tired . my ankle n knee hurt .

today i was going to times square with my only one sister , ni'mat saadah . a lot of thing we've buy . n all my money is gone . hahah . all because of shoping with her . we've buy shirt, selendang, neclace, ring , n the important thing is we've buy a beautiful n gorgerous shoes . huhu .


ni time kiteorang bergambar dalam bas U6 . time ni kiteorang jer yang dalam bas . huhu




satu2 nya adek perempuan aku . huhu


nampak x ayam atas burger 2 ? terpakse sumbat ayam dalam bekas burger sebab xader tempat nak letak . heheh


ermm . yummy



which one is mine ?



really love this picture
comelkan gambar ni . hehe . gambar ni kiteorang tangkap time kat TS . 


ni la baju yang aku maksudkan td . blue is mine . black n white tu my sister punyer


antara banyak2 kasut, 2 kasut ni la yang menjadi pilihan hati kiteorang . my sis love her shoes . guess la which one is mine .


selendang ni aku beli untuk pakai time dinner nanti . aku punyer kaler black n grey tu . adek aku punyer colour pink .


ni accessory yang kiteorang beli . aku punyer yang black 2 . yang owl tu adek aku punyer . xtwla nak pakai bila bende ni . nampak lawa beli jer . hahah


hari ni xtangkap gambar banyak sangat sebab terlupe . maklumla da tangkap gambar yang comel2 . uhuhu . esok nak pergi melaka, nak ziarah kubur atuk nenek n nak singgah2 umah uncle n aunty (sibling belah ayah) . hehe . chaw dlu ^^

No comments:

Post a Comment