Thursday, March 3, 2011

salah faham

aku ingat aku sayang dye lebih dari seorang kawan . aku salah .
aku ingat aku cintakan dye seperti seorang kekasih . aku salah .
aku ingat aku merindui dye seperti seorang awek rindu pada boifrennya . aku salah

sume anggapan aku terhadap ape yang aku rasa sumernyer salah .
jauh disudut hati aku sebenarnya .

aku sayang dia seperti aku menyayangi kawan - kawanku .
aku cintakan dia seperti aku cinta dan kasih terhadap keluargaku .
aku merindukan dia seperti seorang kawan yang merindukan kawannya .

akhirnya aku sedar bahawa selama ni aku xpernah menganggap dia sebagai seorang kekasih mahupun teman lelaki .
aku menganggapnya seorang teman yang baik .
teman yang muncul ketika aku kesedihan .
teman yang membuatku ketawa .

teman yang namanya adalah sahabat .

terima kasih kepada arief bin ismail kerana muncul didalam hidup sy selama ini .
serta maaf kerana banyak menyusahkan awak selama ini . sy mntak maaf sangat - sangat .

No comments:

Post a Comment