Friday, March 18, 2011

♥ ♥ ♥ atok ♥ ♥ ♥



adakah ini macam atok aku ?
adakah seperti ini ?

atau ini ?







hari ni aku nak citer sal "atok" aku ni . tp bukan atok kandung aw .
gelaran atok diberi coz aku panggil dia atokla . ehehe .

ciri2 "atok" aku ni :
  • selalu dengar apa jer y aku ngadu dengan baik [dia mmg seorang pendengar y baik lau korang btol2 knal dia ] .
  • kadang2 tu prangai cam budak2 .
  • seorang y suke nasihat .
  • selalu teman aku xkirela time happy, sedih mahupon time stress .
  • dia xpenah merungut nak tdo [time temankan aku] walaupun hakikatnya dye letih n ngantok .
  • suke nyakat aku =.=
  • dye sgt2 sukekan ****t .
  • n y paling penting dia ramai peminat . hehe
bila aku dok asrama, aku xtw nak ngadu kat saper2 . hanya erra n atok aku jer tempat aku nak ngadu .

kalau aku tepon bonda o ayah t aku ngs dengar sore mereka .
lau dengan adek bradek aku, aku sedih n ase nak balik sangat2 .

hanya erra n atok jer tempat aku ngadu .
erra aku da knal time KPTM ag .
atok aku baru kenal [xadela baru sgt, dlm stahun da].

dalam keadaan macam mana pon atok tetap ada .
aku da anggap atok macam family da . coz tu aku panggil atok . hehe .

apa2 pon aku sayang atok aku tu .
terime kasih kerana selalu melayan krenah cucu ni yer . hehe

No comments:

Post a Comment