Saturday, March 5, 2011

sampai suda .

akhirnya aku sampai jugak dekat rumah kedua aku ni .
rumah pertama = SELAYANG + JOHOR
rumah kedua = KELANTAN [dimana tempat aku blaja]

aku sampai KB semalam lebih kurang pukul 6.30 ptg .
serius sakit pinggang xterkata . umpama cam krem gitu .
kat KB tu jumpela dak kelaz .
kiteorang sumer naek van kist jer [nak save duetla katekan -.-]
van amik kiteorang pukul 9 .
bayangkanla dari pukul 6.30tu nak tunggu pukul 9 plak .
so sadd .
kiteorang pon decide untuk pergi menghabiskan duet .

DESTINAS PERTAMA - MYDIN

barang yang dibeli adalah =

1) anak tudung [untuk dinner]
2) bedak johnsonbaby [colour pink]
3) kotex overvnight [double pack]
4) pewangi locker perisa lemon [glade]

DESTINASI KEDUA - UPTOWN

tiada barang yang dibeli kerana hanya menemani angah .

DESTINASI KETIGA - THE STORE

barang yang dibeli adalah =

1) bihun segera perisa ayam [5 pack] - [mamee]
2) bihun segera perisa tomyam [5 pack] - [mamee]
3) kit kat [6 pack]
4) fabreze anti - bacterial [800mL]

*mesti korang nak cakap aku makan banyak sebab beli makanan segera banyak - banyak .
bukan bukan . aku beli juz untuk bekalan pada waktu malam jika lapar la .

DESTINASI KEEMPAT - MEDAN SELERA [KB]

barang yang dibeli adalah =

1) nasi goreng padprik [bungkus]

DESTINASI KELIMA - 7 ELEVEN 

barang yang dibeli adalah =

1) 100plus [botol kecik]
2) sneakers
3) komik bertajuk cinta, bertahanlah [gempak starz]
*kalau bonda tahu ni . habisla aku -__-

demikianla lima destinasi bagi menanti kedatangan van kist .

sampai asrama dalam pukul 10 lebih .
so tired but hepy coz jumpa tilam ahahahaha .

No comments:

Post a Comment