Sunday, March 13, 2011

terkejut !

pagi ni aku x ada kelaz :68: sbb en dafi masih xbalik lagi dari joho .
baru bersemangat nak ada kelaz ngan en dafi :face47:
then aku n dak2 yang lain lepakla di library,
then aku pon online la fb n blog kesayangan aku :face2:
betapa terkezutnya aku bila aku buka2 jer fb aku, ader someone request nak jd boyfriend aku .
:131: oh tidaaak !
aku xkenal pon boy tu :face14:
xkan tibe2 anta request kn .
aku rase dia salah typing nak tulis nama makwe dye pastu tertulis nama aku :face39:
then aku ignore jerla .
buat2 seperti kejadian xpernah berlaku [walaupun aku da post status "tibe2 ader orang anta request nak jd boyfriend aku" ]:face64:
ramaila budak kelaz knekan aku :face60:.

mentang2 aku ngah single skunk ni . ader pulak kejadian yang camni berlaku dalam hidup aku :face23:

sesungguhnya aku sedar bahawasanya aku ni xader orang yang nak :face21:[bak kate lain xlaku la katekan :face22:]

xperla . sesungguhnya aku redha,
mgkin masih belum tiba masanya :face64:

No comments:

Post a Comment