Tuesday, March 15, 2011

takutnya !


td sedang2 aku dok melepak [sebenarnya mengumpat] dengan kak da [student OT] dengan erra,
tibe2 pakguard bagi tahu something dekat dak kelaz aku,
dia pesan :
"jika dengar apa2 bunyi pelik ke, nampak benda2 pelik ker, call sy then call member2 awak utk tolong sy tangkap penjahat tu "
aku tanyela pakguard tu nmpak apa2 ker, dia cakap xadala juz utk langkah berjaga2 jer .

serius aku xpercaya, xlogik langsung nak ckp camtu melainkan lau pakguard tu nampak apa2 . agpon dia bukan 1st time jaga asrama kiteorang ni .

lepas dipesan begitu aku n erra da berdebar2 coz rumah kiteorang da last skali . gelap pulak tu .
dalam hati aku xpayah cakapla jantung laju gila .

ase cam nk sorok jer dr sesape sebab takot sangat . tp sekarang da ok da . hihi . sbb aku da ngadu dekat atok ! . t aku akan cite dengan lanjut pasal atok aku ni ek . hihi

No comments:

Post a Comment